شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

درب کنسرو بازکن برقی
+ تصويري از جنايت جديد وهابيون ....
سين دخت
گروهي از پيروان اهل بيت عليهم السلام که از اهالي کربلا بوده اند، در مسير زيارت عتبات در سوريه بودند که توسط گروه هاي وهابي و تکفيري مورد حمله قرار گرفته و به شهادت رسيدند. محل دقيق اين جنايت در استان سني نشين الأنبار در غرب عراق بوده است.
سين دخت
در همين راستا «جاسم الخطابي» رئيس شوراي استانداري کربلا، در اين باره گفت: در جنايت جديد تکفيريي ها، تعدادي از شيعيان که 22 نفر بوده اند ربوده شده و به شهادت رسيدند. اين اقدام يک جنايت وحشيانه و ضد بشري به شمار مي رود.
سين دخت
رئيس شوراي استانداري کربلا در ادامه افزود: کساني که چنين جنايتي را مرتکب شده اند، به اندازه کمتر مقدار ممکن فهم، دين، شعور، مروت، رحم، انصاف و مردانگي ندارند و ميان انسان و حيوان تفاوت قائل نيستند.
سين دخت
«جاسم الخطابي» همچنين گفت: تا به اين لحظه گروه مشخصي را مسئول اين جنايت نمي دانيم اما آثار اوليه موجود نشان دهنده آن است که باز ماندگان رژيم ساقط حزب بعث سابق عامل اين جنايت ضد بشري هستند زيرا چنين جناياتي تنها توسط نيروهاي حزب بعث سابق يا شبکه تروريستي القاعده انجام مي گيرد. مراجع محکوم کردند
سين دخت
گفتني است در پي وقوع اين جنايت حيواني و ضد انساني، دفاتر مراجع تقليد عراق با صدور بيانيه و پيام هاي رسمي، به طور جداگانه اين اقدام را به شدت محکوم کرده و خواستار شناسايي، بازداشت و محاکمه فوري عاملان آن شدند.
يا فاطمه الزهرا........
خدا لعنت كند و نابودشان كند انشا الله
سين دخت
از تمام دوستان عذر خواهي ميکنم بابت به تصوير کشاندن اين موضوع......:-(((((
اين که چيزي نيست،ي نفر که تازه وهابي شده بود.خالش(زن عموي من ميشه)دايش و زن دايش رو با چاقو توي ي خونه کشت. الانم پسر عموم وکيله خودش ميخواد اعدامش کنه با قانون ،قاضي ميگه جنون داشته و...
بگو مرد حسابي اگه جنون داشت نمي رفت سرکوچه به قصاب محل بگه ... چاقوتون رو مي خواييم واسه تيکه کردن گوشتامون و...
لعنة الله عليهم اجمعين
لعنة الله عليهم اجمعين
درب کنسرو بازکن برقی
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top