سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
" گُـــــــــردآفرین "بانـــــــوی ایرانی
پنج شنبه 90 شهریور 31 :: 11:50 عصر ::  مانده اثر از: گردآفرین

انتخاب فیلم برای اسکار به مهمترین دغدغه این روزهای سینمای انقلابی کشور تبدیل شده و کمتر کسی به فکر رعایت شدن و یا نشدن حجاب بازیگران زن سینمای کشور است.
شاید ریشه چنین بی توجه هایی را بتوان در آن چه طی سال های اخیر در رسانه های غربی به عنوان یک اصل جا افتاده جستجو کرد. اصلی که حجاب را نماد عقب افتادگی و برهنگی را به عنوان تمدن و پیشرفت معرفی می کند.

یکی از این فیلم های سینمایی که با انتقادات فراوانی در زمینه رعایت حجاب و عفاف روبرو است فیلم زنان ونوسی مردان مریخی به کارگردانی کاظم راست گفتار است فیلمی که از عید فطر با دراختیار داشتن 23 سینما در تهران به روی پرده های سینما رفته است.
تصاویر زیر نشان دهنده عدم رعایت حجاب و عفاف و همچنین آرایش بسیار زننده بازیگران این فیلم سینمایی است؛

عکس+زنان ونوسی و مردان مریخی

**************

عکس+زنان ونوسی و مردان مریخی


و متاسفانه

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


چهارشنبه 90 شهریور 30 :: 5:29 عصر ::  مانده اثر از: گردآفرین


مدگرایی و رقابت‌های سنی جوانان را به پیروی از مدهای ماهواره‌ای و مجلات و بروشورهای مدل‌های غربی هدایت می‌کند. بخشی از این مدگرایی در زمینه لباس است.

«مبنای استفاده از شلوارهای پاره به 15 سال پیش برمی‌گردد که یک جوان 18 ساله به نام جان استواک که شلوار پاره‌ای داشت خجالت می‌کشید به خیابان برود و به همین دلیل سه نفر از دوستانش هم شلوارهای خود را پاره کرده و همراه او به خیابان رفتند. به این ترتیب شلوارهای پاره‌ای که نماد فقر بود در جامعه اروپایی به مد اصلی تبدیل شد.

عکس+شلوار پاره

متاسفانه‌ خانواده‌های ما هم به خاطر میل فرزندانشان به خواسته آنها تن می‌دهند و این لباس‌های ناهنجار را می‌خرند که با فرهنگ ما تعارض دارد. آرایش سر و صورت و خط انداختن دور سر و ابرو و استفاده‌ از نگین در ابرو، بینی و گوش نشانه پوچ‌ گرایان است و توسط شیطان پرستان و فرقه‌های نژاد پرست مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از آرایش غلیظ در دختران هم نشانه توهم زشت پنداری و یک ناهنجاری رفتاری است.».......... ؟؟؟؟ 

ادامه مطلبش رو از دست ندی.......



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


چهارشنبه 90 شهریور 30 :: 5:14 عصر ::  مانده اثر از: گردآفرین

شهادت جانگداز باب الحوایج ،فرو برنده خشم،امام موسی کاظم(ع)

تسلیت بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد

شهدت امام کاظم




موضوع مطلب : شهادت،امامان،امام کاظم،فروبرنده خشم،تسلیت،پیام


سه شنبه 90 تیر 7 :: 12:2 صبح ::  مانده اثر از: گردآفرین

سخنان رهبری و حجاب

رهبر معظم انقلاب فرمودند: گل تقدیم شما

مثلا بیاییم با خودمان فکر کنیم که حجاب داشته باشیم، اما چادر نباشد؛ این فکر غلطی است. نه اینکه من بخواهم بگویم چادر، نوع منحصر است؛ نه، من می‌گویم چادر بهترین نوع حجاب است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، چیزی قریب به بیست سال پیش در چهارم دی ماه ???? در دیدار اعضای شورای فرهنگی اجتماعی زنان، سخنانی را در زمینه حجاب و خصوصا استفاده از چادر ایراد فرمودند که بخش‌هایی از آن چنین است:

«باید مسائل ارزشی اسلام در جامعه ما احیاء بشود. مثلا مسئله حجاب، یک مسئله ارزشی است. مسئله حجاب،‌ مسئله‌ای است که اگر چه مقدمه‌ای است برای چیزهای بالاتر، اما خود یک مسئله ارزشی است.

ما که روی حجاب این قدر مقیدیم، به خاطر این است که حفظ حجاب به زن کمک می‌کند تا بتواند به آن رتبه معنوی عالی خود برسد و دچار آن لغزشگاه‌های بسیار لغزنده‌ای که سر راهش قرار داده‌اند، نشود.

... به نظر ما، بحث‌هایی که در باب پوشش زن می‌شود،‌ بحث‌های خوبی است که انجام می‌گیرد؛ منتها باید توجه کنید که هیچ بحثی در این زمینه‌های مربوط به پوشش زن، از هجوم تبلیغاتی غرب متأثر نباشد، اگر متأثر از آن باشد، خراب خواهد شد.

مثلا بیاییم با خودمان فکر کنیم که حجاب داشته باشیم، اما چادر نباشد؛ این فکر غلطی است. نه اینکه من بخواهم بگویم چادر، نوع منحصر است؛ نه، من می‌گویم چادر بهترین نوع حجاب است؛ یک نشانه ملی ماست؛ هیچ اشکالی هم ندارد؛ هیچ منافاتی با هیچ نوع تحرکی هم در زن ندارد. اگر واقعا بنای تحرک و کار اجتماعی و کار سیاسی و کار فکری باشد، لباس رسمی زن می‌تواند چادر باشد و - همان طور که عرض کردم - چادر بهترین نوع حجاب است.»




موضوع مطلب : ایران رهبری، حجاب،نوع حجاب، چادر حجاب برتر،خانم چادری، سخان رهبر


پنج شنبه 90 تیر 2 :: 11:55 عصر ::  مانده اثر از: گردآفرین

وبلاگ من

سلام...من گُردآفرینم . شخصیتی از شاهنامه فردوسی. سرباز بانوی ولایت و مبارز ایران زمین هستم.....
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 113
کل بازدیدها: 301413