سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
" گُـــــــــردآفرین "بانـــــــوی ایرانی

 

آنچه که در سالهای اخیر نخست در میان بازیگران و ورزشکاران مرد دیده می شد و اکنون در میان قشر جوان در کوچه و خیابان فراوان دیده می شود استفاده از لوازم آرایش است که طبق آمارها، استفاده از این لوازم در میان آقایان رو به افزایش است!
به گزارش سرویس های خبری ؛ تا به حال درخصوص استفاده از لوازم آرایش توسط بانوان، خبرها و گزارشهای فراوانی خوانده و شنیده ایم و همچنین در خصوص ضررهای استفاده بیش از حد از آن حرف ها و حدیث های زیاد به گوشمان خورده اما به نظر می رسد باید کم کم به فکر توصیه های بهداشتی برای آقایانی باشیم.

آقایان و آرایش

در واقع بعید به نظر نمی رسد تا چندی دیگر مردان نیز همچون زنان به دنبال مارک های معروف اینگونه لوازم خیابانها و مغازه های زیادی را گز کنند.

در این صورت ما باید منتظر دگرگونی وسیعی از محصولات یک ست بهداشتی برای آقایان باشیم !!!

تاکنون ست‌های بهداشتی ویژه آقایان شامل خمیردندان، عطر، اسپری، مام و ژل بعد از اصلاح بوده اما به‌نظر می‌رسد تولیدکنندگان لوازم آرایشی بهداشتی، در نظر دارند سری‌های جدیدی از ست‌های آرایشی ـ بهداشتی ویژه‌آقایان را روانه بازار کنند که علاوه بر این محصولات دارای کرم‌های مرطوب‌کننده و چرب‌کننده صورت، پودرها، ژل‌های مخصوص ابرو و ریمل باشد... 

؟؟؟؟؟؟ عجیب نیست ؟؟؟؟؟

البته نباید فراموش کرد که ...



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


شنبه 90 آبان 28 :: 7:43 عصر ::  مانده اثر از: گردآفرین

  "عروسک برتز جایگزین باربی می شود"!!!!!

برتز نوه باربی

بخش اول:

 انگار بعد از باربی، نوبت نوع جدیدی از عروسک های خارجی است که بازار ایران را قرق کنند. عروسک‌های «برتز» با قیافه های جدید وارد شده‌اند.

 اسم عروسک‌های برتز را شنیده‌اید؟ ما که قبلا نشنیده بودیم و از میان دارو دسته عروسک‌ها، فقط باربی را می‌شناختیم و همین دارا و سارای خودمان را.

 اولین بار اسم برتز را در مقاله‌ای در سایت MSN   دیدیم که خبر می‌داد روانشناس‌های آمریکایی دادشان از این عروسک‌ها درآمده. این قدر این روان‌شناس‌ها شلوغ کرده بودند که فکر کردیم این عروسک‌ها می‌توانند سوژه‌ای خوبی باشد.

 می‌خواستیم مثلا بگوییم این عروسک‌ها ممکن است به زودی به ایران هم بیایند و مثل باربی‌ها بازار را قرق کنند و فلان و بهمان. ولی بعدا فهمیدیم برتزها چند سالی است که به ایران آمده‌اند و مثل باربی بین عده‌‌ای از دختر کوچولوهای ایرانی محبوب هستند؛ دختر کوچولوهایی که با این عروسک‌ها زندگی می‌کنند و اگر فکری نکنیم، در آینده برتز و باربی الگوی لباس و مد و قیافه‌شان می‌شوند؛ دختر کوچولوهایی که بزرگ ‌می‌‌شوند و بعدها در خیابان‌های شهر به‌ آنها تذکر می‌دهند که چرا با این قیافه بیرون‌ آمده‌اند. آن روز شاید کسی یادش نباشد که قصه از یک عروسک ساده شروع شده است!

 آنها از کجا می‌آیند؟



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


یکشنبه 90 مهر 10 :: 11:56 عصر ::  مانده اثر از: گردآفرین

با عرض معذرت از محضر شما مخاطب ارزشمند....

بررسی تاریخ تولد باربی...

قبل از جنگ جهانی ، در کشور آلمان زنی فاسد ، آواز خوان و بدنام به نام "لی لی " وجود داشت که محبوب تمام افراد لاابالی بود.یک کارخانه عروسک سازی آلمان در اوایل سال 1929 اقدام به تولید عروسکی شبیه به لی لی کرد که مورد استقبال همه مردم قرار گرفت و حتی به برخی کشورهای کمونیستی و اروپای شرقی صادر شد.با اتفاقات جنگ جهانی اول و بعد از آن جنگ جهانی دوم و سقوط هیتلر لی لی در میان جنگ ، کشتار مردم ، بمباران ودر خرابی های جنگ نابود شد و برای همیشه از تاریخ آلمان محو شد .

به عقیده مفسران حضور لی لی در آن سالها در آلمان و اروپا بهترین فرصت برای پروتستان ها و نظریه پردازان موافق آزادی میل جنسی در اروپا بود به طوری که ضرباتی که لی لی و طرفداران او بر پیکره مسیح و کاتولیک ها وارد کرد تاکنون جبران نشده است .لی لی مروج همجنس بازی در سالهای کلیسا محوری جدید و اصلاح شده اروپا بود. .در هر صورت داستان لی لی با خاتمه جنگ جهانی دوم پایان یافت و برای همیشه از تاریخ پرتنش اروپا محو شد.در اوایل سال 1945 با فتح اروپا توسط کشور متجاوز و سرمایه دار ایلات متحده آمریکا ، سرمایه داران آمریکایی به اروپا سرازیر شدند.یک سرمایه دار آمریکایی }لهستانی الاصل (یهودی ) به نام خانم
Root handle   { که در آمریکا کارخانه قاب عکس سازی داشت به اروپا سفر کرد . وی علاقه عجیبی به قاب کردن عکس های مبتذل داشت به همین خاطر با سفر به تمام نقاط جهان سعی در گرفتن عکس عریان زنان زیبا می کرد.هندل با سفر به آلمان متوجه حضور شخصیتی زیبا و فاسد به نام لی لی در تاریخ آلمان شد. حضور پررنگ این شخصیت در تمام جوانب هنری خود اعم از رقص ، عکس ، فیلم و سرانجام انواع بازی های لی لی مثل پازل لی لی ( با تکمیل آن بدن عریان وی کامل می شد) ، کارت پاسور با زمینه عکس لخت لی لی ، انواع لیوان مشروبات ، حوله و سایر کالاها با عکس این فاسد وی را ترغیب کرد دوباره این شخصیت را زنده کند.

در سال 1959 وی با دانشمند مواد شناس که هم وطن وی نیز بود و در
nasa   فعالیت می کرد عروسکی با اقتباس از عروسک لی لی طراحی کرد که در نهایت ظرافت بود. این اقدامات در پی بازاریابی گسترده همسر هندل در تقریباً تمام دنیا صورت گرفت . وی به این نتیجه رسیده بود که احتمالاً در سال های آینده مدلباس و مو و حتی سالن های بدن سازی و استودیوهای فیلمبرداری در سراسر جهان به خصوص با تولد هالیوود رواج خواهند یافت بنابراین با تولید انبوه این عروسک می توان مبدع حرکت جدیدی در سراسر جهان بود.گرایش دختران به فعالیت های اجتماعی و سرکاررفتن مادران و بی سرپرست بودن دختران برای چند ساعت ، هندل را به فکر انداخت که برای قاب های خود دختران آمریکایی را طراحی کند تا لازم نباشد برای یافتن دختر زیبا و خوش بدن به همه جا مسافرت کند بلکه کاری کند دختران از ابتدا خودشان را برای هندل طراحی کنند.هندل در اوایل سال 1960 عروسک طراحی شده خود را به تولید انبوه رسانید. وی نام این محصول شوم جدید را از نام دخترش Barbara گرفتکه مخف آن BARBY می شد

باربی

باربری دختری بالغ است که قصد دارد هیچ وقت ازدواج نکند. باربری معتقد است ازدواج مانع فراگیر شدن مهربانی دختران به پسران جامعه می شود. باربی می گوید دختران و پسران هر وقت که می خواهند با هرکس که مایلند برقصند، بگردند و معاشقه کنند.باربی می گوید من دخترکاملی هستم که هم زیبایی دارم و هم بسیار خوش بدن که تمام اندام من در نهایت ظرافت است . وی می گوید دختران اگر می خواهند مثل من شوند باید یک سری کارهایی را انجام دهند.طولی نکشید که باربی در بین بیشتر دختران آمریکایی شهرت ومحبوبیت عجیبی پیدا کرد به طوری که در کمتر خانه ای باربی یافت نمی شد . با توجه به گستردگی و تنوع جهانی جمعیت کشور آمریکا که از تمام قاره ها عده کثیری در آن زندگی می کنند باربی در مدت هفت ماه مسافر تمام جهان شد.با توجه به تولید انبوه این عروسک و محبوبیت عجیب آن دولت آمریکا با واسطه تاجری با نام مستعار وارد تشکیلات کارخانجات عروسک سازی باربی شد .این تاجر پسری داشت که از انواع عروسک های باربی کلکسیون جمع کرده بود . یک روز هندل پسر شریک خود را در حال معاشقه با دخترش می بیند و فوراً شوم ترین فکر تاریخ به ذهنش خطور می کند. او می اندیشد باربی خیلی تنهاست و چون نمی خواهد ازدواج کند پس یک دوست از جنس مخا لفش می خواهد .

دوباره هندل به سراغ دوست طراح
nasa خود می رود تا او عروسکی با همان مدل باربی در اندام پسرانه تولید کند.پس از چند هفته دوست باربی از جنس مخالف وارد بازار می شود و هندل به دیٍٍن خود نسبت به پسر شریکش نام دوست باربی را از نام وی می گیرد (KEN )از این به بعد باربی و کن در کنار هم ، دست در دست ، در حال بوسیدن هم ، با لباس المپیک توکیو و پس از مدتی عکس هم خوابی کن و باربی وارد بازار می شود.در اوایل دهه هشتاد رسوایی اخلاقی دختران دبیرستانی در دالاس که منجر به باردار شدن تعداد زیادی از دختران دبیرستانی شد سران کارخانجات باربی را بر آن داشت به فکرچاره بیفتند.

باربی حامله می شود:.

کارخانجات باربی باچاپ وانتشار بروشوری به این مضمون اقدام می کنند:

باربی با شکم برآمده روبه آسمان می کند و می گوید: خدایا نمی دانم این بچه داخل شکم من از کدام دوستان من است . حالا باربی به آموزش نحوه به دنیا آوردن بچه می کند و می گوید اگر نخواستید ، به این روش بچه از بین می رود ( سقط جنین ) در انتها چند دختر با اندام شبیه باربی ، باربی را دوره کرده اند و با هم می گویند : ما همه دختران دنیا از باربی متشکریم که حل مشکلاتمان را به ما یاد می دهد.سرمایه داران آمریکایی با مشاهده میزان تاثیر باربی دربین آمریکاییان به خصوص دختران و زنان آمریکایی اقدام به تولید انواع و اقسام کالا و مصنوعات با عکس باربی می کنند که هرساله
Update می شود. چندی نمی گذرد سالن های بدن سازی مخصوص بانوان با عکس بزرگ از هیکل باربی و با شعار ما همه شما را مثل باربی می کنیم در آمریکا و بالطبع در اکثر کشورها شروع کرد.

شبیه باربی:

یک رقاص بدکاره آمریکایی از قضا به یکی از این سالن های بدن سازی رفته و خود را شبیه باربی می کند . مدیر این سالن بدن سازی اقدام به چاپ عکس کاملاً عریان از این خواننده می کند و بر روی تمام اندام های وی قیمت می نویسد مثلاً روی موها 120$ ...یعنی شما هم اگر می خواهید مثل باربی شوید باید همین قدر خرج کنید. هجوم مشتریان به سالن باعث شد مدیر سالن به این خواننده پیشنهاد خوانندگی و اجرای زنده با بدن کاملا لخت در مقابل انظار را بدهد که این امر موجب شهرت بسیار زیاد این خواننده شد.

برینیتی(
brinity):این خواننده اسم خود را Brinity گذاشت .سران کارخانجات باربی از این شخصیت باربی زده هم استفاده کردند. آنان در سایت اینترنتی باربی با استفاده از Brinity نقشه شومی برای دختران پاک دنیا ریختند.وقتی کاربر وارد سایت باربی می شود، سایت از وی تقاضا می کند به تماشای باربی زنده ، Brinity بنشیند.

آمیزش باربی و کن :سازندگان این دو عروسک پا را فراتر گذاشته و اقدام به تولید بروشور (
story board) آمیزش جنسی باربی و کن اقدام نموده اند.

گوشه ای از وقایع :

1
باردار شدن دختران 15 ساله بدون تعهد تاهل .

2
رسوایی اخلاقی در پی نشر عکس و فیلم سکس خانوادگی خصوصی افراد در اینترنت .

* باربی در یکی از شاهکارهای اخلاقی خود به بچه ها گفته بود برای اینکه بهتر بتوانید از دوست با جنس مخالف خود بهره ببرید شما می توانید از زندگی زناشویی پدر ومادر خود الگو بگیرید برای این کار شما می توانید از حالات آنان و طریقه همخوابی این دو عکس و فیلم تهیه کنید، باربی جایزه می دهد.

3
فرار دختران از خانه در سنین پایین در کشورهای دارای پتانسیل .

4
فرار از درس و دانشگاه .

5
قتل و جنایت افراد خانواده .* در یکی از کشورها به احتمال قوی دانمارک پدر، دختر خود را از داشتن باربی منع می کند که به نزاع طرفین می کشد و دختر به خاطر انتقام از حیثیت باربی ، پدر خود را می کشد .

6
هجوم دختران جوان به سینما و سالن های بدن سازی .

7
ترویج لباسهای مبتذل و مستهجن در بین دختران .

8
معاشقه برادر با خواهر.

9
افزایش خیانت در بین خانواده ها.

10
افزایش سرقت .

11
دین زدگی در بین جوانان .

12
افزایش موج افسردگی و خودکشی در بین نوجوانان و جوانان .

اری .همه مطالبی که در بالا ذکر شد مقاصد شوم کارخانه تولید باربی میباشد.

مقاصدی که بخش وسعی از اهداف جنگ نرم دشمن است.مواردی همچون:دین گریزی-افسردگی جوانان-یاس و ناامیدی-رواج بی حجابی و بی عفتی در جامعه-دوری جستن از تحصیل علم-دور شدن از محیط خانواده...

چیزی که می تواند به موضوع ما اضافه شود توزیع بیش از حد تصاویر عروسکهای باربی و بازیگران هالیوودی و دیگر شخصیت های منفی غرب است که کودکان و نوجوانان از انها الگو می گیرند و انها را بر بالای دفتر خود یا دیوار اتاق خود نصب میکنند و برای خود قهرمان خیالی میسازد. دراین بین بیشترین وظیفه و مسولییت متو جه خانوادها و معلمین مدارس و اساتید مراکز اموزشی میباشد که مانع از دسترسی کودکان و نوجوانان به اینگونه تصاویر وعروسکهای تولید غرب شوندوبا تربیت صحیح والدین ونظارت معلمین مانع از انس گرفتن وچسباندن انها بروی دیوار اتاق و کتاب و دفترهایشان شوند......

 و وظیفه من و شمای مخاطب؟؟؟؟




موضوع مطلب : باربی،دختران ایران زمین،جنگ نرم


یکشنبه 90 مهر 10 :: 11:11 عصر ::  مانده اثر از: گردآفرین

باربی و تهاجم

   

و اما متاسفانه ما چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 




موضوع مطلب : باربی،ایران زمین،عروسک باربی،دختر ایرونی


یکشنبه 90 مهر 10 :: 10:51 عصر ::  مانده اثر از: گردآفرین

باربی دوربین دار یا دختر ویدئویی، برای تولید فیلم های "سوء استفاده جنسی از کودکان" کاربرد دارد. 

تهاجم

چندی پیش خبری را مبنی بر"ورود باربی دوربین دار به ایران " به عنوان هشداری به خانواده ها منتشر شد.

عروسکی که تصاویری از لحظات خصوصی خانواده ها در حافظه خود ثبت می کرد و آن را بر روی سرورهای اینترنت انتقال می داد. 

این عروسک دوربین دار علاوه بر تهدیدات عمیق و طولانی مدت فرهنگی و جوانب متعددش در محیط تربیتی ایران، موجب هشدارهایی در کشورهای دیگر، حتی کشور تولید کننده اش یعنی آمریکا، نیز شده است.
 

پلیس فدرال آمریکا "اف بی آی" به تازگی با صدور هشداری رسمی در خصوص استفاده از باربی دوربین دار، خواستار توجه و هوشیاری خانواده های آمریکا شده است. البته هشدار "اف بی آی" در خصوص این تهدید، بیشتر متوجه سوء استفاده جنسی از کودکان است و تاکید بر جلوگیری دسترسی این عروسک از بهره برداری کسانی است که در جامعه آمریکا به "کودک آزاری" ارتکاب دارند.

در سر عنوان این هشدار ذکر شده است که: دختر ویدئویی "باربی" روشی است ممکن، برای تولید فیلم های "سوء استفاده جنسی از کودکان"
این هشدار تحت عنوان "جرایم سایبری" طبقه بندی شده است.



در ادامه این هشدار آمده است:از اوایل جولای 2010، ماتل در حال فروش باربی دختر ویدیویی است. این عروسک دارای یک دوربین مخفی است که لنز آن در داخل یک گردنبند که در جلوی عروسک قرار دارد پنهان شده است، و برای پخش تصویر دارای یک صفحة ال‌سی‌دی کوچک در پشت آن می‌باشد. این عروسک می‌تواند سی دقیقه فیلم ضبط کند، و تصاویر ضبط‌شده را از طریق یک
miniUSB  و کابل به رایانه انتقال دهد. 

باربی و خطر

 

باربی و چشم شیطان



برای ویرایش تصاویر آن نیاز به نرم‌افزار خاصی نیست، و می‌توان تصاویر را به روی یک رایانه کپی کرد. علاوه بر این، با استفاده از «حالت رایانه» آن می‌توان دختر ویدیویی را به رایانه وصل کرد تا تصاویر را به صورت زنده پخش کند.

 

 

 

 

 




موضوع مطلب : باربی،مدل دوربین دار، ایران زمین، دختران ایرانی و عروسک باربی


پنج شنبه 90 مهر 7 :: 11:33 صبح ::  مانده اثر از: گردآفرین
<   <<   6   7   >   
وبلاگ من

سلام...من گُردآفرینم . شخصیتی از شاهنامه فردوسی. سرباز بانوی ولایت و مبارز ایران زمین هستم.....
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 17
کل بازدیدها: 301906