سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
" گُـــــــــردآفرین "بانـــــــوی ایرانی
چهارشنبه 89 بهمن 27 :: 1:17 صبح ::  مانده اثر از: گردآفرین

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در واکنش به افشای خبر گفت‌وگوی تلفنی موسوی با مأمور ارشد سازمان سیا گفت که تردیدی در ارتباط بین میرحسین موسوی با سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی ندارد.

ارتباط موسوی با اسرائیل

 محمد کوثری نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به انتشار خبری مبنی بر اینکه میرحسین موسوی قبل از فراخوان 25 بهمن با مامور ارشد سازمان سیا گفت‌وگوی تلفنی داشته است به خبرگزاری فارس گفت: این خبر خیلی عجیب نیست و ما تردیدی نداریم که آقای موسوی باواسطه یا بی‌واسطه به رژیم صهیونیستی وابسته است.

وی با بیان اینکه آمریکا و انگلیس از راهپیمایی باشکوه ملت ایران در 22 بهمن به شدت عصبانی و وحشت‌زده شده‌اند، افزود: دشمنان انقلاب برای انتقام از مردم اقدام به برگزاری راهپیمایی برای فتنه‌گران کرده و در این مسیر ایادی داخلی‌شان را مامور کردند.

کوثری با بیان اینکه هوشیاری مردم و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور توطئه فتنه‌گران را در 25 بهمن خنثی کرد، گفت: نمایندگان مجلس امروز خواستار محاکمه موسوی و کروبی شدند چرا که اعتقاد دارند این افراد عوامل دشمنان خارجی در کشور هستند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در پایان گفت: تردیدی در ارتباط بین میرحسین موسوی با سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی ندارد.

منبع :http://khatnews.com




موضوع مطلب : سیاسی, میر حسین موسوی, اسرائیل, منافق, ضد دین, فتنه گر


چهارشنبه 89 بهمن 27 :: 12:32 صبح ::  مانده اثر از: گردآفرین

طومار فتنه‌گری فتنه گران داخلی و طراحان خارجی فتنه 88 اگرچه همان 9 دی و 22 بهمن سال گذشته پیچیده شد و با روشنگری‌ها و هدایت‌های رهبری معظم انقلاب، بصیرت عمومی و ریزش شدید حامیان داخلی سران فتنه را درپی‌ داشت اما انتظار نداشته و نداریم که حامیان خارجی آنها که از اعضای گروه‌های سلطنت طلب، بهایی، منافقین و … هستند نیز ریزش داشته باشند؛ همان‌هایی که سال‌هاست بعنوان مزدوران آمریکایی- صهیونیستی منفور ملت ایران هستند. پس دور از انتظار نیست که با هر دست و پای زدن‌های سران فتنه، بهانه‌ای به دست دوست‌داران خارجی آنها افتد که با بزرگنمایی و وارونه جلوه دادن اتفاقات ایران اسلامی، به دنبال رسیدن به اهداف سی و دو ساله‌ی خود باشند.

در آخرین تحرک سران فتنه می‌توان به درخواست مجوز صدور راهپیمایی 25 بهمن به بهانه‌ی همبستگی با ملت تونس و مصر اشاره کرد که بار دیگر ذوق زدگی و حمایت شدید آمریکا و سران صهیونیستی و حامیان آنها را به همراه داشت تا جایی که آمریکا به دلیل عدم صدور مجوز این راهپیمایی توسط وزارت کشور اعتراض کرد!

در بیانیه‌ی تام دانیلون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری ایالات متحده که روز شنبه صادر شده است از حکومت ایران خواسته شده است به مردم ایران اجازه دهد همانند معترضان مصری از حق جهانی برگزاری اجتماعات مسالمت آمیز، تظاهرات و ارتباطات برخوردار شوند!

25بهمن89



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


سه شنبه 89 بهمن 26 :: 8:9 عصر ::  مانده اثر از: گردآفرین

استقبال گسترده مردم مصر و کشورهای عربی از پیام "امام خامنه‌ای" در نماز جمعه بیست و دوم بهمن ماه

پیام آقا در باره اوضاع مصر

به گزارش سرویس بین‌الملل شبکه ایران،‌ انتشار گسترده فایل صوتی و متن بخش عربی خطبه مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران توسط کاربران اینترنت و شهروندان کشورهای عربی به ویژه مصر، حاکی از عمق نفوذ معنوی انقلاب اسلامی ایران و رهبری آن در میان مسلمانان جهان اعم از سنی و شیعه است.

استقبال گسترده مردم مصر و دیگر کشورهای عربی از سخنان مقام معظم رهبری در حالی صورت می‌گیرد که این مردم همواره در تظاهرات خود از سران کشورهای غربی به خصوص آمریکا که حامیان اصلی رژیم‌های دیکتاتوری هستند، ابراز انزجار کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، شبکه‌های اجتماعی و پیغام‌رسانی اینترنتی همچون تویتر و فیس‌بوک تنها بخشی از فضاهایی هستند که کاربران مصری و عرب اقدام به انتشار و به اشتراک‌گذاری سخنان مهم رهبر انقلاب اسلامی ایران در مورد وقایع اخیر مصر کرده‌اند.
اما نگاهی گذرا به انجمن‌های گفت‌وگوی عربی نیز نشان می‌دهد که کمی بعد از قرائت خطبه‌های مهم نماز جمعه گذشته تهران توسط مقام معظم رهبری، کاربران مصری و عرب شروع به انتشار و بحث و بررسی پیام مهم رهبر انقلاب اسلامی ایران در مورد قیام مردم مصر کردند.
نکته جالب توجهدیگر آنکه اغلبکاربران مصری و عرب با ابراز محبت نسبت به مقام معظم رهبری، ایشان را با القابی همچمون امام خامنه‌ای و یا ولی امر المسلمین خطاب می‌کنند.
به هر حال، گذشته از واکنش گسترده رسانه‌های عربی به سخنان مقام معظم رهبری در مورد تحولات مصر، نگاهی به انعکاس مردمی این سخنان مهم در انجمن‌های گفت‌وگوی اینترنتی کاربران مصری و عرب‌زبان نیز خالی از لطف نیست.




موضوع مطلب : امام خامنه ای, مصر, بصیرت, پیام, 22بهمن, خروج مبارک


دوشنبه 89 بهمن 25 :: 1:22 صبح ::  مانده اثر از: گردآفرین

صد شاخه گل محمدی باصلوات...   تقدیم امام عسگری در عتبات...

جز یوسف زهرا نبود نایب او...         آغاز امامتش درود و صلوات

الهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم......

تاج گذاری امام زمان




موضوع مطلب : امام زمان, آغاز امامت, ولایتمداری, ظهور, قائم آل محمد


یکشنبه 89 بهمن 24 :: 12:41 صبح ::  مانده اثر از: گردآفرین
<   1   2   3   4   5   >>   >   
وبلاگ من

سلام...من گُردآفرینم . شخصیتی از شاهنامه فردوسی. سرباز بانوی ولایت و مبارز ایران زمین هستم.....
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 113
کل بازدیدها: 301423