سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
" گُـــــــــردآفرین "بانـــــــوی ایرانی

به گزارش ایرنا، در این نامه که با امضاء محمد علی آبادی و افشارزاده خطاب به ژاگ روگ رییس کمیته بین المللی المپیک نوشته شده است، از نژادپرستانه بودن آرم بازی ها انتقاد شده است.

گفتنی است ، zion در معنی لغوی به معنای صهیون، کوه مقدس اورشلیم ، قوم اسرائیل و بهشت است و zionism به معنی نهضت تمرکز بنی اسرائیل در فلسطین و صهیون گرایی رژیم غاصب صهیونیستی می باشد که به عنوان یک طرح گرافیکی در قالب آرم بازی های المپیک تابستانی 2012 لندن گنجانده شده است.

 این بحث میتونه بهانه ای باشه برای این که از سلطه صهیونیست ها و فراماسون ها بر دنیا صحبت کنیم

آرم بازی المپیک2012

 منبع :http://www.leader-khamenei.org



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


دوشنبه 89 اسفند 9 :: 10:54 عصر ::  مانده اثر از: گردآفرین

اخبار رسیده از طرابلس پایتخت لیبی حاکی از آن است که احتمال دارد رژیم این کشور طی ?? ساعت آینده به طور کامل سقوط کند.

قتل عام به دست قاتل قذافی

به گزارش «صفحه عربی تابناک»، جدید ترین اخبار رسیده از این کشور حاکی از آن است که برخی مقامات ارشد این کشور طی تماس های تلفنی با رسانه های خارجی از خروج محرمانه “معمر قذافی” رهبر انقلاب لیبی به محلی نامعلوم خبر دادند.

 این در حالی است که دقایقی پیش شبکه خبری الجزیره قطر از سقوط صداوسیمای لیبی و افتادن آن به دست معترضان خبر داد.

گفتنی است “سیف الإسلام قذافی” فرزند “معمر قذافی” شب گذشته طی اظهاراتی تلوزیونی که از طریق شبکه رسمی این کشور پخش شد به شکلی شدید اللحن معترضین را تهدید کرد که در صورت پایان ندادن به اعتراضات خود، ارتش این کشور با سلاح به جان آنان خواهد افتاد.

وی گفت: پدرم “زین العابدین بن علی” رئیس جمهور مخلوع تونس یا “حسنی مبارک” رئیس جمهور سابق مصر نیست که به این راحتی ها فرار کند زیرا او یک رئیس جمهور نیست بلکه رهبر یک ملت است!

“سیف الإسلام قذافی” افزود: نیروهای امنیتی و ارتش برای حفظ نظام حاکم و امور کشور، هر کاری خواهند کرد. در صورتی که معترضین دست از اعتراضات خود بر ندارند کشور وارد جنگ داخلی خواهد شد.

در همین حال صبح امروز “عبد المنعم الهونی” نماینده دائم لیبی در اتحادیه عرب در اعتراض به سرکوب تظاهرات کنندگان توسط نیروهای وابسته به رژیم لیبی، از سمت استعفا داد و گفت:

من روز شنبه استعفانامه خود را به وزارت خارجه لیبی تقدیم کردم تا به هدف خود که پیوستن به صفوف انقلابیون است، برسم.

از سوی دیگر شیخ “یوسف قرضاوی” رئیس اتحادیه جهانی علمای اسلام طی اظهاراتی گفت: “قذافی” همچنان خون پاک جوانان لیبی را می ریزد اما حکومت ظالمان دوامی ندارد. دوره حکومت استبدادی “معمر قذافی” به سر رسید. بلایی که بر سر “بن علی” و “مبارک” آمد، رهبر لیبی نیز به آن دچار می شود.

شایان ذکر است در حالی که از آغاز اعتراضات گسترده در سراسر لیبی تا به امروز که حدود پنج روز می گذرد، آمار دقیقی از تعداد تلفات در دست نیست اما آمار غیر رسمی حاکی از آن است که تاکنون حدود هزار نفر به شهادت رسیده و دو هزار تن دیگر زخمی شده اند که حال برخی زخمی ها وخیم اعلام شده است. سه روز پیش نیز اخباری در رسانه های مختلف جهان منتشر شد مبنی بر فرار خانواده «قذافی» که بیش از ?? سال است بر مسند قدرت تکیه داده است.




موضوع مطلب : سیاسی, مصر, جنگ, اوضاع نابسامان, لیبی, تکذیب فرار قذافی, حسنی مبارک, مبارک, تونس, دولت های عربی, علایم ظهور امام زمان


پنج شنبه 89 اسفند 5 :: 12:4 صبح ::  مانده اثر از: گردآفرین

خبرگزاری رویترز دقایقی پیش (دوشنبه) اعلام کرد که وزیر خارجه انگلیس اطلاعاتی را درباره فرار قذافی به سمت ونزوئلا داده است.

فرار معمر قذافی
این در حالی است که برخی رسانه‌های خبری نیز ساعتی پیش از فرار معمر القذافی دیکتاتور لیبی به ونزوئلا خبر دادند.

از سوی دیگر تصاویر ویدیویی نیز از فرار قذافی در سایت‌های خبری منتشر شده است که شادی و شعف را به جمع مردم انقلابی در شهرهای مختلف این کشور آورده است.

در کشتار عمومی مردم لیبی به دست نیروهای نظامی و امنیتی که به دستور معمر القذافی انجام شده است، تاکنون بیش از 300 نفر در روزهای گذشته کشته شده‌اند.

این در حالی است که سیف الاسلام القذافی فرزند ارشد معمر القذافی دیشب در اظهاراتی تلویزیونی با تهدید بی‎سابقه مردم این کشور گفت:

ما لیبی را رها نمی‌کنیم و تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس و تا شلیک آخرین گلوله به سوی آخرین مرد و آخرین زن مقابله می‌کنیم.

به هیچ وجه امکان ترک لیبی از سوی ما وجود ندارد.

 

منبع : خبرگزاری فارس




موضوع مطلب : سیاسی, دختر ایران زمین, جنگ, لیبی, انگلیس, اوضاع کشور لیبی, فرار قذافی, ونزوئلا, مبارزه, وزیر خارجه انگلیس


سه شنبه 89 اسفند 3 :: 12:7 صبح ::  مانده اثر از: گردآفرین

به گزارش ایرنا......"ویلیام هیگ" امروز دوشنبه در مصاحبه با شبکه "اسکای نیوز" گفت:

وزی خارجه انگلیس

ما سرکوب معترضان لیبیایی را محکوم می کنیم و از دولت معمر قذافی می خواهیم به حقوق معترضان از جمله در زمینه آزادی بیان و تجمع احترام بگذارد.
وی افزود: دولت لیبی برخلاف کشورهایی مثل مصر،تونس و حتی بحرین، از ورود رسانه های خارجی برای پوشش تحولات آن کشور جلوگیری می کند ولی در هر حال اخبار و گزارش های مربوط به اعتراضات به جهان خارج درز کرده است.
وی اظهارداشت: ما تحولات لیبی را از نزدیک تعقیب می کنیم و از گزارش های منتشره مبنی بر استفاده نیروهای امنیتی از سلاح های خودکار و حتی سلاح های نیمه سنگین علیه معترضان بیمناک و متعجب هستیم.
هیگ گفت: رهبران جامعه جهانی نباید در محکومیت اقدامات دولتی لیبی تردیدی به خود راه بدهند.
وزیر خارجه انگلیس در پاسخ به خبرنگار اسکای نیوز که از تلاش های سال های اخیر دولت انگلیس برای عادی کردن روابط با دولت معمر قذافی سوال کرد، گفت: در عرصه سیاست خارجی مسائل سیاه و یا سفید نیستند و ما تلاش می کنیم در سیاست خارجی خود دولت هایی نظیر لیبی را به انجام اصلاحات سیاسی و رعایت حقوق بشر تشویق کنیم.
وی افزود: ولی در بحث رعایت حقوق بشر، موضوع کاملا سیاه و یا سفید است و به همین دلیل ما به صراحت دولت لیبی را به خاطر سرکوب معترضان محکوم می کنیم.
بر اساس گزارش رسانه های انگلیسی حداقل 104 نفر از معترضان در اعتراضات روزهای اخیر لیبی کشته شده اند و برخی منابع نیز تعداد کشته ها را بسیار بیشتر از این رقم می دانند.
خبرنگار اسکای نیوز در ادامه این گفت و گو طی سوالی سیاست انگلیس را در قبال کشورهایی نظیر لیبی از یک سو و کشورهایی نظیر عربستان و بحرین از سوی دیگر متناقض و دوگانه خواند که ویلیام هیگ در پاسخ تلاش کرد این تناقض ها را توجیه کند.
وزیرخارجه انگلیس مدعی شد: ما در امور داخلی کشورها دخالت نمی کنیم بلکه تلاش داریم در مناسبات خود آنها را به احترام گذاشتن به خواسته های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مردم تشویق کنیم.
وی از سیاست دولت بحرین برای گفت و گو با مخالفان استقبال کرد و افزود:

من اخیرا گفت و گوی خوبی با ولیعهد بحرین که تلاش می کند باب مذاکره را با مخالفان باز کند داشتم و معتقدم که پرهیز از خشونت و انجام اصلاحات واقعی باید مسیر پیش رو باشد.
گفتنی است دولت انگلیس در حالی که در محکومیت لیبی موضع قاطعی اتخاذ کرده، در برخورد با تحولات بحرین موضعی ملایم و بعضا دو پهلو اتخاذ می کند.




موضوع مطلب : سیاسی, دختر ایران زمین, اوضاع نابسامان, لیبی, انگلیس, قذافی, بحرانی, حقوق بشر, بحرین


سه شنبه 89 اسفند 3 :: 12:1 صبح ::  مانده اثر از: گردآفرین
<   1   2   3   4   5   >>   >   
وبلاگ من

سلام...من گُردآفرینم . شخصیتی از شاهنامه فردوسی. سرباز بانوی ولایت و مبارز ایران زمین هستم.....
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 301977